2015年3月13日 星期五

我為肉乾狂




2月5日(星期四)

今日媽咪回家後

拎著兩包似是食得落肚的東西

在我面前晃來晃去

還自言自語說什麼 : 「阿肥...乖乖媽請你食咖 ^o^」

誰是乖乖媽 ?

我可沒有見過耶 ! >.<

唔....但我嗅到超香的肉味

簡直令我瘋狂的香味啊 ~~~~








好嘢 !!!!

媽咪給我吃喇 ~~~~

嘩....雞肉乾

香草味...蒜味...雞味

香到無朋友

wakaka !!!! ^~^


多謝乖乖媽

你的DIY肉乾

真是超健康...超營養...超美味

雖然我未見過你

但憑你送我的肉乾味道

我就知道乖乖媽你

一定是一個有愛心有taste識飲識食的超級大好人

I love you 乖乖媽

多謝晒 ^~^







3 則留言:

  1. 你鐘意就好喇!不過對於大隻仔你嚟講可能唔多夠喉!下次Auntie 整包特大嘅俾你! Kiss Kiss Kiss

    回覆刪除
    回覆
    1. Auntie你真係超級大好人...媽咪話我已經肥C大隻...要學習少食多滋味喎 >.<

      刪除
    2. 學習少食多滋味, 唔係掛,搵笨咩 ^^

      刪除