2013年10月2日 星期三

超級球迷

 
 
 
 
無論你對足球籃球棒球有多熱愛
 
我敢和你打賭
 
你的熱愛程度一定不及 Toffee!!
 
嗱....
 
你有愛球愛到想吞了它嗎 ?
 
哈哈...
 
一定不會吧  ( >.<" )
 
 

 
 
我家的 Toffee 傻寶貝
 
最愛玩皮球
 
熱愛的程度無人能及哩
 
wakaka ( ^o^ )
 
 
 
哈...這個皮球是我的~~~~


嘻嘻....看你有甚麼辦法拿到它~~~
 
 
呵呵....我去到那裏都要咬著波波~~~~
 
 
嘿...即使打瞌睡也不會放開 !! 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 嘩~係喎!!~真係個口點都咬住個波喎!~~買個第個俾佢會唔會貪新忘舊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔想比番我就會一直咬住唔放...haha
      佢沒有特別喜愛某一個波...總之係皮球就ok ^o^

      刪除
  2. 其他玩具Like唔Like?定獨沽一味玩波波呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Toffee 都鍾意玩其他玩具咖...咇咇公仔都鍾意...但很快就咬爛晒 >.<

      刪除
  3. 嘻嘻.....好可愛呀~!!!!見到狗狗玩玩具我會覺得好開心~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地玩玩具時就好似小朋友咁...真係好可愛 ^~^

      刪除