2013年9月22日 星期日

我家兩寶

 
 

小花~~~~

異國短毛貓...是我家的小寶寶;



Toffee,花名阿肥 ~~~~

拉布拉多尋回犬...是我家的大寶寶;

 



一大一小...一狗一貓...一男一女

但兩小無猜...相親相愛 (^~^)



兩個寶貝

加添了不少煩瑣家務給我

但這些年來

帶給我無限的樂趣

愛你們一輩子...是我無悔的承諾 !!







4 則留言:

  1. hi...小花媽...佢哋兩個都好可愛呀...^^能夠和平共處真係好難得..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係好朋友哩...誰說貓狗是仇家>.<

      刪除
  2. Oh!how sweet!佢哋邊個係話事人呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地各自有自己嘅地盤...互不相干...鍾意就撩對方玩下咁啫...多數係貓貓撩狗狗玩>,<

      刪除