2013年11月9日 星期六

坐車 high 爆的Toffee

 



Toffee 每次坐車都 high 爆

即使已坐了很多次

每次都仍然興奮莫名

haha (^o^)



但其實不是每次坐車都是帶牠去玩去跑的嘛

有時是去美容

有時是去打針

這個 Toffee 傻寶貝

究竟每次坐車時在想甚麼

牠究竟是興奮

還是緊張

還是擔心

還是害怕 ??

總之這個毛小孩

沒有一次坐車時是 [ 坐定定 ] 的哩 !!



 
 
最初幾分鐘...Toffee還可以坐定定 ~~~~
 
 
 坐定定在車尾....乖巧地坐在座位上...一直是這樣就好了 >.<
 
突然 high 爆....撲向前
 
小心...小心...小心 Toffee的口水
 
滴滴滴...口水滴滴滴
 
wakaka ^o^

 
望望右...

 
又望望左...

 
又望望前...

 
Toffee :「 爸爸...你帶我去那裡啊 ?? 」

 
每次 Toffee 坐車 [ 出巡 ]
 
車廂裏都是嘈吵又混亂的
 
high 爆的狗吠聲
 
夾雜著我高聲不停地說 sit sit sit
 
真是難為了司機的耳朵
 
呵呵!! (>o<")
 
 
 
 


6 則留言:

  1. hahaha你高聲不停地說 sit sit sit,我可以想像到車廂個情景!
    乖乖坐車好乖架,唔出聲又唔郁所以可以帶佢坐公共小巴

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪笑我哩...每次同Toffee坐車出巡...老公揸車...我負責睇住呢隻百厭狗...佢d口水滴落我度...我件衫又癡晒d狗毛...我仲要大聲喝佢sit sit sit...真係冇晒儀態...成個癲婆咁呀 >.<"
      所以好羨慕你同乖乖出街仲可以成個貴婦咁呀...哈~~

      刪除
    2. 乖乖最大好處係唔甩毛

      刪除
    3. 原來有唔甩毛嘅狗咖...sooooo good~~~~

      刪除
  2. 有得出街街所以好興奮呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Toffee 日日都行街街...但可能屋企附近佢行到悶晒...坐車去遠d就超興奮哩^o^

      刪除