2013年9月30日 星期一

多啦 B 夢

 
 
這是家喻戶曉的多啦 A 夢
 
一隻無耳朵的機械貓 ... haha
 


 
最近...我家也來了一隻多啦 B 夢哩
 
wakaka ( ^o^ )



 


 
小花 :「喵喵喵...按摩耳仔真係超爽...爽呀 !!」
 
 
多謝收看我家的無聊 cosplay....哈  ( >o< )
 
 
 
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 隻貓好CUTE 呀!~其實我都好想養一隻~只係驚會整爛哂D 傢俱~所以先唔敢實行~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔鍾意貓...但機緣巧合之下收養了小花...發覺原來養貓貓比養狗更容易更安靜...令生活更多樂趣^^養了小花幾年...佢都冇破壞傢俱(小小抓花就有>.<)...經常修剪指甲和買貓抓板給他便可...考慮下領養一隻啦...你有沒有去瀏覽Carol自在生活blog呢?我最愛看她寫的喵喵生活 ^^

      刪除
  2. 第一張相舒服到震,爽爆呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次按摩她的耳朵...她都喵喵叫...似乎很享受 ^~*

      刪除
  3. 我有睇過d 領養資料架~~不過養之前真係要唸清楚~~我唔想做一個唔負責任的主人呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做寵物主人...要照顧佢一生一世...真係要諗清楚...我養貓狗之前都諗咗好耐...唔係一時衝動~~
      不過隨緣啦...遇到一隻和你有緣嘅貓時...你就會知咖 ^~^

      刪除