2014年2月8日 星期六

寵物來拜年





我家孖寶久未露面喇 (>o<)

今天是年初九

無論媽媽有多忙

也該帶孖寶出來和 uncle auntie 拜年祝賀唷 ^~^


Toffee : 「 uncle auntie....祝你哋馬年豐衣足食....日日歎世界好似我咁....汪汪汪 ^~^ 」 


小花:「uncle auntie....祝你哋馬年財源廣進....利是滾滾來....喵喵喵 ^~^」




年初二去姑奶家拜年

最開心就是見到 Fellow 

Fellow身形細細粒腳短短

好食好住令長相肥嘟嘟圓碌碌

十分可愛 ^~*


但可能因長得太胖

再加上已相當高齡

走起路來蹣蹣跚跚的啊 >-<


 肥佬....好久不見囉 ^o^

祝你身體健康 ....主人對你寵愛有加 ^~^


哈....還有不太熟識我的新成員蚊芝 ~~~~




蚊芝...come on....來跟我拍照嘛 ^o^



我不喜歡拜年

尤其一年才見一次面的親戚

幸好有可愛的寵物作親善大使

使僵硬的氣氛變得熱鬧溫馨

把人與人之間的距離拉近

肥佬 & 蚊芝

明年再見啦 ^~^








2 則留言:

  1. Fellow好得意keep得好好wor,一D都睇唔出佢高齡

    回覆刪除
    回覆
    1. Fellow細時轉咗多個主人...幸好晚年可享福....好食好住多人錫...我都希望年年拜年可以見到佢~~

      刪除